Home » , , , , , , , , , , » [Aion] Poradnik poziomu 45 - Oko Anioła - Platynowe monety

[Aion] Poradnik poziomu 45 - Oko Anioła - Platynowe monety


[Poradnik] Aion
Oko Anioła
Większość osób zastanawia się co to za przedmiot "Oko Anioła"? Odpowiedź jest bardzo prosta, jest to przedmiot na wymianę, za który dostaniemy losową ilość platynowych monet.

Możesz użyć „Oko Anioła" aby grać w hazard z Nagrunerk w "Jamanok Inn" krainie „Theobomos". Są trzy możliwości u niego do wyboru:

1. 1000 Kinach.
2. 5000 Kinach.
3. 25000 Kinach.

Pytanie brzmi w co warto inwestować? Jaką cenę zaproponować? Zastanawiające jest to czy to ma jakiś sens hmm...
Prawdopodobieństwo wygląda mniej więcej tak:

1. Do zakładu 25.000 Kinah wygląda następująco (3 +4 +5 +6) / 4 = 4,5
2. Do zakładu 5000 Kinah wygląda następująco (6 +5 +4 +3 +2 +1 +0) / 7 = 3
3. Do zakładu 25000-5000 Kinah / (4.5-3) = 13333,33

Wyjaśniając powyższe obliczenie, w skrócie można to opisać. Jeśli wartość w domu aukcyjnym Platynowych monet „Platinum Coins" nie jest niższa od 13333 Kinah od monety, wybierajmy opcję 25000 Kinah. Najbardziej opłacalna suma.
Moje wybory u Nagrunerk:

1. Kiedy zapłaciłem 5000 Kinah otrzymałem 2 Platynowe monety.
2. Kiedy zapłaciłem 25000 Kinah otrzymałem 6 Platynowych monet.

Wybór i tak należy do Was, zachęcam do zbierania „Oko Anioła" i wymieniania na Platynowe monety.
Słowa są tutaj zbędne wystarczy obejrzeć zaprezentowany film. Mam nadzieję, że filmik się podobał.


Specyfikacja:

Gatunek: MMO
Rok wykonania: 2014
Rasa: Elyos
Kraina: Theobomos


Gameplay:















Share this article :

0 komentarze:

Prześlij komentarz








© 2018 przez Zerosu Metallium i SGiA (Marcin Jakubczak - Strefa Grafiki i Animacji).
Wszelkie prawa zabronione. All Rights Reserved. Tylko i wyłącznie za zgodą Administratora serwisu.