Home » , , , , , , , , , , » [Aion] Boss - Okropny Takun

[Aion] Boss - Okropny Takun


[Boss / Istoty Specjalne] Aion

Okropny Takun
Trafiłem przypadkowo na ciekawą istotę o nazwię "Okropny Takun". Zbierałem sobie kwiatki jak gdyby nigdy nic i tu nagle "boom", oberwałem w plecy od wielkiej, przerośniętej małpy. Sam na sam szans żadnych więc postanowiłem wrócić do obozu i tam ją pokonać wykorzystując "NPC".
Pozdrawiam Wszystkich oglądających i mam nadzieję, że filmik się podobał.

Specyfikacja:

Gatunek: MMO
Rok wykonania: 2014
Rasa: Elyos
Kraina: Heiron

Gameplay:









Share this article :

0 komentarze:

Prześlij komentarz








© 2018 przez Zerosu Metallium i SGiA (Marcin Jakubczak - Strefa Grafiki i Animacji).
Wszelkie prawa zabronione. All Rights Reserved. Tylko i wyłącznie za zgodą Administratora serwisu.