Home » , , , , , , , , , » [Aion] Poradnik Theobomos - Jak dostać się do Belicanon

[Aion] Poradnik Theobomos - Jak dostać się do Belicanon


[Poradnik / Gdzie to jest?] Aion

Theobomos - Jak dostać się do Belicanon
Przedstawiam Wam filmik gdzie prezentuję krok po kroku jak dostać się do "NPC" o nazwię "Belicanon", który znajduje się w "Theobomos" u Elyosów. Sam miałem na początku problem i zastanawiałem się czy trzeba do niego dostawać się dołem (jaskiniami) czy górą (choć nie wiedziałem jak). Odpowiedź na te pytanie jest bardzo proste.
Słowa są tutaj zbędne wystarczy obejrzeć zaprezentowany film. Pozdrawiam Wszystkich oglądających i mam nadzieję, że traficie we wskazane miejsce.


Specyfikacja:

Gatunek: MMO
Rok wykonania: 2014
Rasa: Elyos
Kraina: Theobomos


Intro by:
Marcin Jakubczak http://www.youtube.com/user/SGA


Gameplay:







Share this article :

0 komentarze:

Prześlij komentarz








© 2018 przez Zerosu Metallium i SGiA (Marcin Jakubczak - Strefa Grafiki i Animacji).
Wszelkie prawa zabronione. All Rights Reserved. Tylko i wyłącznie za zgodą Administratora serwisu.