Home »
Daredevil
,
Guild Wars 2: Heart of Thorns
,
Marcin Jakubczak
,
MMO
,
News
,
Thief
,
Zerosu Metallium
,
ZerosuMetallium
» [Guild Wars 2: Heart of Thorns] Thief Elitarna specjalizacja Daredevil
[Guild Wars 2: Heart of Thorns] Thief Elitarna specjalizacja Daredevil
Dodał Zerosu Metallium
Dnia 8/28/2015
| Brak komentarzy
Daredevil'e cechują się wysoką umiejętnością w walce kijem, zadając obrażenia fizyczne. Posiadają dużo unikowych umiejętności, dzięki którym szybko zmieniają cel.
Złodzieje mają w zwyczaju okradać innych, w tym wypadku z ich umiejętności. Jest to bardzo ciekawe i nie typowe rozwiązanie w grze. Dzięki temu gra jest ciekawa i nigdy nie wiadomo jak się potoczy. Posiadają również ciekawe umiejętności do regeneracji życia oraz umiejętności do znikania. Przypominają bardziej zabójców niż złodziej.
DAREDEVIL
Dzięki temu, że posiada w swoim arsenale nową broń, którą jest kij, mamy możliwość stworzyć nowy styl walki. Kij jest przeznaczony do kontaktowego rozwiązania siłowego, dzięki tej broni możemy spowalniać i osłabiać przeciwników.
Powstało wiele spekulacji i różnych opinii negatywnych oraz pozytywnych, w stosunku do nowej broni. Wiele osób jest rozczarowana brakiem strzelby. Nie ma co o tym rozmyślać. Kiedyś dostanie nową broń, do nowej specjalizacji może to będzie właśnie strzelba. Nikt nie powiedział, że każda klasa będzie miała tylko i wyłącznie jedną elitarną specjalizację w życiu.
KIJ (STAFF)
Krótko na temat umiejętności kija, na pierwszy rzut oka wyglądają ciekawie. Jak zauważycie osłabiają, spowalniają i standardowo zadają obrażenia przeciwnikom. Jest nawet umiejętność, która oddala nas od wrogów.
:: Weakening Charge: Zadając obrażenia kręcimy się na przód, osłabiając tym samym przeciwników (Twist forward, dealing damage and weakening enemies you strike).
:: Debilitating Arc: Spowolnienie wrogów oraz oddalenie się do tyłu (Swing your staff forward, crippling enemies and launching you backward).
:: Vault: Doskok do danego obszaru, w którym zadajemy masowe obrażenia (Leap to a targeted area, dealing massive damage to enemies struck).
LECZENIE / HEAL
Krótko na temat leczenia, dostajemy tylko jedną umiejętność z nią związaną. Działa na zasadzie ładowania energii, po czym otrzymujemy co chwilę impuls, który jednocześnie nas leczy i regeneruję energię do uników.
:: Channeled Vigor: Ładowanie energii, za każdy impuls otrzymujemy energię do uników oraz życie. Leczenie ma większą wartość, kiedy energia do uników jest naładowana (Channel your energy to gain endurance and health per pulse. Heal for more if your endurance is full).
UMIEJĘTNOŚCI / PHYSICAL SKILLS
Trochę o umiejętnościach jakie dostajemy, dzięki elitarnej specjalizacji "Daredevil". Wygląda na to że stajemy się zabójcami. Potrafimy otruć wroga używając sztyletów, spowalniać, unieruchamiać, oszałamiać, a nawet przewracać atakujących nas wrogów z odległości.
:: Fist Flurry: Wielokrotne trafianie przeciwnika, jeśli wszystkie ciosy trafią, odblokowuje się nowa umiejętność o nazwie Palm Strike (Strike your enemy multiple times. If all attacks hit, gain access to Palm Strike.
:: Palm Strike: Jedno uderzenie we wroga, które zadaje masywne obrażenia i oszałamia przeciwnika. Zostaje on następnie oznaczony, a po chwili dostaje następny cios. Ta umiejętność nie może trafić wroga krytycznie (Strike your enemy once to deal massive damage and stun your enemy, marking them with a Pulmonary Impact. After a few moments, Pulmonary Impact delivers a second blow. This ability cannot critically hit enemies).
:: Bandit’s Defense: Blokuje nadchodzące ataki. Kiedy blok z odległości fizyczny się uda przeciwnik zostaje przewrócony. (Briefly block incoming attacks. If you block an enemy in melee range, retaliate and knock enemies down).
:: Distracting Daggers: Rzucamy w wroga sztyletami, dzięki temu są oszołomieni. Jeśli w tym czasie używali umiejętności zostają one wstrzymane, a co z tym idzie umiejętności te odnawiają się wolniej. (Equip a set of daggers that can be thrown to daze and interrupt enemies. Interrupting a skill with this ability increases the recharge of the skill interrupted).
:: Impairing Daggers: Rzucając wieloma sztyletami zadajemy wrogowi truciznę, spowolnienie i unieruchomienie (Fling multiple afflicting daggers at a single enemy, delivering poison, slow, and immobilize to the enemy struck).
ELITARNA UMIEJĘTNOŚĆ / ELITE SKILL
Jednym słowem, umiejętność ta jest kombosem. Zadaje wielkie obrażenia, wygląda efektywnie i sprawia, że wróg ma problemy ze wstaniem po tym.
:: Combo Skill 1: Zadaje obrażenia i jednocześnie oszołamia wrogów (Impact Strike: Strike your enemy and daze them).
:: Combo Skill 2: Zadaje ciężkie obrażenia pięścią, po czym wysyła wrogów w niebo (Uppercut: Deal a heavy blow with your fist, sending enemies flying in place (they do not move any distance)).
:: Combo Skill 3: Kończące uderzenie, która zadaje obrażenia dolne. Kiedy ta umiejętność powoduje, że wróg ma stan powalonego, automatycznie on umiera (Finishing Blow: Deal a downward strike on your foe. Downed enemies struck with this ability are finished).
POCZĄTKUJĄCE CECHY /ADEPT TRAITS
Cechy, które musimy poznać, przetestować i miło się przy nich bawić.
:: Evasive Empowerment: Po wykonaniu uniku, następny atak zada dodatkowe obrażenia (After dodge rolling, your next attack deals bonus damage).
:: Weakening Strikes: Kiedy zadamy krytyczne obrażenia, przeciwnicy dostaną również osłabienie (Cause weakness to enemies you critically hit).
:: Brawler’s Tenacity: Fizyczne umiejętności mają zmniejszony czas regeneracji. Dostajemy energię do uników, kiedy używamy fizyczną umiejętność (Gain endurance when you first activate a physical skill. Physical skills have reduced cooldowns).
MISTRZOWSKIE CECHY / MASTER TRAITS
Bardzo ważne mistrzowskie cechy, które warto przemyśleć i przetestować je w różnych sytuacjach.
:: Staff Master: Kiedy używamy kija, dostajemy energię do uników. Zadajemy większe obrażenia kiedy używamy kija, a nasza energia do uników nie jest pełna (While wielding a staff, gain endurance for each initiative point spent. Deal bonus damage when your endurance is not full while wielding a staff).
:: Escapist’s Absolution: Kiedy uda nam się uniknąć ataku, usuwamy kondycje (Remove a condition when you successfully evade an attack).
:: Impacting Disruption: Kiedy uda nam się przeszkodzić wrogowi, po chwili dostaje on masywne obrażenia (Enemies that you interrupt suffer a Pulmonary Impact. After a few moments, Pulmonary Impact delivers a massive blow to your foe).
0 komentarze:
Prześlij komentarz